Üdvözlöm,
a mai napra volt megrendelésem ÉDESANYÁMNAK anyák napjára, de nem érkezett meg a virág! Nagyon csalódott vagyok és érdekelne mi történt! Sajnos távol vagyok tőle és szerettem volna meglepni, ami már nem fog sikerülni, hála ÖNÖKNEK! Egy évben egyszer van Anyák napja, köszönöm a közreműködésüket! Kérném a teljes összeg visszafizetését! (17:55)

Köszönöm levelét, és elnézést a kései válaszért, a tegnapi nap folyamán este 20 óráig folyamatosak voltak a kiszállítások. A rendszerünkben azt látom, hogy a megrendelését sikeresen kézbesítették kollégáim a tegnapi napon 18:08-kor, amit a kedves címzett személyesen vett át.
Sajnos anyák napján nagyon elcsúszhatnak a kiszállítások annak ellenére, hogy ilyenkor üzletenként 5 futárral dolgozunk. Rengeteg virágcsokrot készítünk és szállítunk ki. Abban bíztunk, hogy délután négyig minden csokor kiszállításra kerül, de az utolsót este 20:12-kor kézbesítettük.

Elnézést kérek az okozott kellemetlenségért.
Üdvözlettel:
Bánszki Gábor
Virág A Világba –virágküldő szolgálat