Tisztelt Virág a Világba!

Ápr. 24.-én rendeltem Önöktől két csokrot anyák napjára. Mindkettőt kifizettem az interneten kártyás fizetéssel. A problémám az lenne, hogy az első rendelésről megkaptam a visszaigazoló emailt Önöktől a másodikról viszont csak a barion sikeres fizetést igazoló emailjét kaptam meg, az Önökét nem! Érdeklődnék, hogy megkapták e a rendelésemet? Nagyon fontos lenne tudnom, hogy sikeres volt e a rendelésem! Anyák napja folyamán mikor fognak kb. megérkezni a csokrok?

Amennyiben szükséges el tudom küldeni a banki fizetés visszaigazolását is!

Köszönöm levelét, mindkét megrendelést megkaptam és rögzítettem, melyekről rendszerünknek automatikusan e-mailt kellett küldenie a megadott e-mail címére. Adataim szerint mindkét megrendelés ki lett fizetve, nincs szükség visszaigazolást küldeni, a megrendelések sikeresek voltak. Lehet a gmail összecsoportosította a visszaigazoló leveleket, nálam minden rendben a megrendelésekkel. Sajnos előre nem tudjuk megbecsülni, mikor kerülnek átadásra a csokrok, rengeteg a kiszállításunk vasárnapra. Igyekszünk reggel 8 és délután 16 óra között az összes megrendelést kézbesíteni.

Üdvözlettel:

Bánszki Gábor

Virág A Világba – virágküldő szolgálat